2010 m. kovo 21 d., sekmadienis

Chemija


Šendien eilinį kartą per chemiją nieko, rimtai nieko nesuprasdama ( o dar davė tik vieną dieną normaliai pailsėt ) sėdėjau ir sąsiuvinio gale sudarinėjau sąrašiukus. Šį kartą apie mano spintos turinio papildymą. Reikia juk šiltus orus pasitik atsinaujinus. Kaip man patinka šita tema, bet aišku ne lėšų atžvilgiu. Damn, pas mane pinigai neužsibūna daugiau keletos savaičių. Tik susitaupau kokiam visiškai nereikalingam daiktui, ir iškart varau pirk. Kad ir praeitą šeštadienį. Tik atsikėliau ir pradėjo taaaip saulė šviest, o man į miestą reikėjo. Žodžiu aš ir sakau ,,reikia akinius naujus nusipirkt, kaip ir eilinį kovą". Nu tai ir užsukau pakeliui į miestą, į eurokosą. Ten nuėjau prie akinių skyriaus, pamačiau kelis patikusius, pasimatavau, o ten veidrodis tos achūjovas, visas veidas kaip suplotas atrodo. Tai vat, vieni akiniai ,,tiko" ir nusipirkau. Vaikštau mieste išsišiepus iki ausų, gi labai gražiai atrodau. Paskui su A. sugalvojom į kavinę užeit. Ten nuėjau į tūliką, ir žiūriu į normalų veidrodį, kad tie akiniai dvigubai už mano veidą didesni ( nu ne taip gražiai per dideli kaip dažniausiai būna, bet per ilgi ar ką žinau, bet žodžiu per dideli ). Vos neapsižliumbiau krč. Gerai, kad ne tiek jau daug sumokėjau(20Lt), bet vistiek. Man čia visai normalūs pinigai. Tai va dėl sąrašiuko per chemiją. Paračau jums jį čia.

1. Dryžuota suknelė-palaidinė
2. Kvepalai ,,Blackxs"
3. Fotikas
4. Heels'ai
5. Švarkas (!!!)
6. Džinsai
7. Akiniai (normalūs ir iš ten kur yra normalus veidrodis) geriausia ,,Ray-ban"
8. Didelė apyrankė
9. Tušas
10.

Manau vėliau bus papildymų:).

Bučkis, K.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

;**