2010 m. rugpjūčio 18 d., trečiadienis

Autumn






Nors vasaros liko dar 11 dienų, bet aš jau pradėjau galvoti apie rudenį ir gyventi jo nuotaikomis. Aišku, vasara man - mėgstamiausias metų laikas, ir šiais metai tikrai ją pajaučiau. Senai buvau taip įdegusi, ir man tai žiauriai patinka. Atsidžiaugiau nelietuviškai karštais vasaros orais. Buvo daug laiko apmąstymams, daug ką iš to supratau. Buvo daug gražių akimirkų. Buvo daug ledų ir šaltos kolos. Daug pasisėdėjimų lauko kavinėse su geriausiomis draugėmis. Daug vandens. Daug juoko. Daug filmų. Daug naktų. Daug martinio. Daug nuotraukų. Ok ok, ne buvo, o gal dar ir bus. Galėčiau vardinti ir vardinti šios vasaros privalumus, tačiau jau pasiilgau rudens. Ir šiame metų laike taip pat įžvelgiu daug privalumų.
1. Šilti vakarai po pledu, su kakavos puodeliu ir gera knyga
2. Man asmeniškai, rudeniniai drabužiai yra gražesni nei vasariški. Vien ką reiškia dideli šalikai, jaukūs, dideli megztiniai, švarkai, paltukai... mmm...
3. Savaitgalio laukimas ir jo planavimas jau maždaug nuo trečiadienio
4. Vakarai geriausios draugės namuose su daug žurnalų, arbatos ir apkalbomis
5. Rudens - žiemos kolekcijų paišymas sąsiuvinių paraštėse
6. Sekmadieniai su geriausia drauge, Gossip girl ir spragėsiais
7. Daug kilometrų vedžiojant šunį
8. Rudens atostogos, kurios išnaudojamos daug turiningiau nei vasaros, nes žinai, kad jos daug trumpesnės, todėl nevalia švaistyti laiko veltui
9. Pyragų, sausainukų ir kitų skanėstų gaminimas
10. Obuolių pyrago ir cinamono kvapas namuose
11. Idealiai sutvarkyti namai, nes vasarą tam dažniausiai trūksta laiko, todėl tai būna tik namų aptvarkymas.
12. Spontaniškas išėjimas pasivaikščioti per lietų
13. Draugo megztinis ant pečių šaltą vakarą
14. Amžinas skubėjimas ryte, ruošiantis į mokyklą, o ne vasariškas drybsojimas lovoje kad ir visą dieną ir nieko neveikimas
...
Taigi ruduo man skamba maždaug taip. Ir beje, jau kelios dienos orai tikrai labiau primena rudenį, nei vasarą.:)
xoxo K.

2 komentarai:

  1. Žinau, kad vėliau gailėsiuos, bet dabar laukiu rudens. ;>

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir man lygiai taip pat, dabar jo noriu, nors jau antrą rugsėjo savaitę sakysiu, kokia buvau višta;D

    AtsakytiPanaikinti

;**