2010 m. rugpjūčio 23 d., pirmadienis

Pink baby!








p.s. BlackBerry jau bitėje. Damn!!! Kodėl ne pvz. tele 2 ar omnitelyje??? Gal, kadanors...
Eikit sau, kaip aš Jo noriuuuuuuuu!!!
♥K

5 komentarai:

  1. Aš irgi pagalvojau, kaip neteisinga, kad kol kas Blackberry turi tik vienas telefoninių paslaugų tiekėjas. O aš gal tik prieš porą savaičių pasiėmiau naują telefoną. ;/
    Beje, po tavo įrašų man visad sukyla apetitas!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Visvien LT brangu pirkti blackberry todel kad uz paslauga ( kad gauti emailus ir t.t.) reikia papildomai moketi apie 30LT + pokalbiai. zodziu neapsimoka, nebent nenaudoji namie interneto arba uz tave moka darbdavys. ) Bent jau as kai galvojau imti blackberry, man paskaiciavus isejo gana didele suma + dar uz interneta moku 50lt ) tai ohoho kaip sakant. ) geriau iphone 4 nusipirkti.

    AtsakytiPanaikinti
  3. P.S.
    Bet tiesa sakant blackberry labiau tinka verslo zmonems, as si telefona naudojau apie metus, ir negaliu pasakyti kad labai jau jis super. Cia labiau mada, kadangi visos zvaigzdes ji dievina amerikoje. Na o iphone man nepatogus tas touch screen ) bet ji vertinu geriau bei blacky )

    AtsakytiPanaikinti
  4. A - tikėkimės greitu laiku ir kitur atsiras:)
    man irgi beje nuo tų foto kartais taip būna:D
    LeeLoo - tai vat kad, bent jau kol kas lietuvoj tai brangiai išeina:/ turėjau telefoną su touch screen'u ir nors jis ir nebuvo iš tų pigių, vis vien man lėtai veikė, o žinutes rašyti taip labai nepatogu, todėl jau prisižadėjau tokio nebepirkt:D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aha, mačiau reklamą, kad Blackberiuks jau ir Lietuvoj. Užrėkiau, kad noriu, mama sako - pasvajok :D
    Kadanors, kadanors. :D

    AtsakytiPanaikinti

;**