2010 m. rugsėjo 16 d., ketvirtadienis











Na, ir kaip Jums Gossip Girl 4?:) Tik vakar vakare peržiūrėjau pirmą seriją, nes anksčiau nebuvo tam laiko. Ir ką galiu pasakyti, hmm. Patiko! O kaip kitaip. Kaip aš buvau pasiilgusi visų, o ypač Chuck'o.mmm. Įdomu, labai įdomu, kaip ten bus su juo toliau;D laukiam naujų serijų!
bučkiai:*

5 komentarai:

  1. buvau žiauriai pasiilgus gg, bet pirma serija...nu, man asmeniškai daug labiau patiko 2 sezonas - turbūt mano mėgiamiausias bus iš visų4;D

    AtsakytiPanaikinti
  2. O man nelabai tas naujas sezonas, zinai, cia kaip Sex and the city filmas, lyg ir nieko, bet jau pradeda buti boring. Ypac scenos Paryziuje, tokios netikros, ir ta draugyste netikra, ir ta "S", gaila blair )

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dievinu sita seriala! xx
    http://vnais.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Myliu GG. Praskaidrina rudeni nenormaliai. O pirma serija tai tikri buvo uzskaityta. :D

    AtsakytiPanaikinti

;**