2010 m. spalio 13 d., trečiadienis

Aš taip noriu viso šito... dabar.





























8 komentarai:

  1. Visos kavos ir baseinai su saule bei kokteiliukais, ypatingai viliojančiai atrodo... O paskutinis švarkelis koks tobulas!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Omg. Man nedažnai būna, kad kokiam nors blog'e va tokiuose nuotraukų komplektukuose visos nuotraukos be išimties patiktų. You make my life sweet! ;D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sokoladas, kava ir cigeretes. Man toks paryzietiskas rytas.Zavu:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Net nesvarbu, kiek kainuotų YSL pakelis. Garbės žodis, turėčiau ;DD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kalorijos, kalorijos, kalorijas.. Nors niekada nesiskundžiau savo išvaizda, negaliu būti veidmainė ir sakyti, kad manekenių kultas man nedaro įtakos. Tad iš šių saldžių svajonių renkuosi geriausias drauges cigaretes ir kapucino puodelį su cinamonu.
    Ir vis gi toliau pasiduodu lieknumo silpnybėms.

    AtsakytiPanaikinti
  6. niamu niamu.. kaip viskas cia skanu..:) bet sutinku su Patricija, kad turbut ziauriai kaloringa.. ir dziaugiuosi, kad Lietuvoj tokiu skanestu nera..:) butu labai sunku atsilaikyti..

    AtsakytiPanaikinti
  7. Prestige - nu jo, švarkelis - perfect!
    A - ačiū, kaip malonu, kad kažkam pasaldinu gyvenimą;DD*
    Inga - aha:)
    morningcoffee - svajonė mano tas YSL;D
    Patricija - aišku, kiekvieną dieną taip valgyt tai beprotiška būtų, tačiau kartais...;D man irgi reikia laaabai prisižiūrėt ką valgau, kad netapčiau storuliuke, o dar esu nedidelio ūgio, tai išvis matos kiekvienas kilas. taigi ir man tenka rinktis kavą ir kartais cigaretes..:)
    summer - tikrai kad gerai jog nėra, užtenka ir ko yra (ir tai per daug kartais būna - sunku atsilaikyt).;p
    Lilly - :)

    AtsakytiPanaikinti

;**