2010 m. spalio 15 d., penktadienis

Brangiausia




















Tu visada būsi, kai man bus sunku, kai man bus linksma, kai aš verksiu, kai aš liūdėsiu. Tu visada pirma ištiesi pagalbos ranką, visada pasisiūlysi padėti ir negailėsi duoti nusirašyti namų darbų. Visada padėsi, kai susipyksiu su tėvais ar draugu. Mes abi per penkių minučių pertraukas skubėsim parukyt, ir paprašysim gražių vaikinukų ugnies. Mes abi atsiprašysim mokytojų pavėlavusios į pamoką. Tu nedraugausi su ta mergina, kurios aš negaliu pakęsti.
Mes abi sėdim tam pačiam suole nuo antros(pirmos?) klasės, ir net nesiruošiam persėsti į skirtingus.
Myliu Tave, Tu visada buvai ir būsi man brangiausia. Tiek kiek patyriau su tavimi akimirkų, nepatirsiu tikriausiai su niekuo. O kiek dar laukia...
♥K.

5 komentarai:

  1. kaip miela..:) o as niekada neturejau tokios geros drauges..:(

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip viskas grazu ir skanu! Noriu visko visko visko! tekstas labai mielas. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. summer - ačiū:) gaila, bet juk galima ir šiek tiek vėliau susirasti pačią geriausią, ar ne?:)
    Veronika- ačiūūū:))

    AtsakytiPanaikinti
  4. taip, reikia islaukt.. gal ji ir ateis..:)

    AtsakytiPanaikinti

;**