2012 m. balandžio 5 d., ketvirtadienis

O DIEVE O DIEVE O DIEVE......... NEPYKIT ŽMONĖS.. KĄ TIK IŠTRYNIAU DAUGIAU NEI PUSĘ SAVO NAUJAUSIŲ ĮRAŠŲ.. JŪS NEĮSIVAIZDUOJAT KAIP MAN PAČIAI GAILA, NES KARTAIS IR PATI IŠ TEN PASISEMDAVAU ĮKVĖPIMO. NA KĄ, TEKS PRADĖTI VISKĄ VĖL KAIP IŠ NAUJO. DAR KART ATSIPRAŠAU ♥































ps. grįžta mano asmeninis blogas :)))))

8 komentarai:

  1. Dėl ištrintų įrašų užjaučiu, tačiau, kaip matau, nesustoji ir judi pirmyn, toliau rašai, todėl labai smagu!
    O tie paveikslėliai tai ooooohhh kaip trokštu aš vasaros vien pažvelgus į juos.....;oo

    AtsakytiPanaikinti
  2. Turiu lygiai tokius pačius convers'us kaip toj nuotraukoj!
    O jeigu apie nuotraukas, tai.. KUR PO GALAIS TA VASARA?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pasigirsiu, kad aš irgi šiandien juos gavau pagaliau;D
      ahh, vasaros aš irgi taip laukiu...

      Panaikinti
  3. Ir iš kur tu tas nuotraukas trauki?

    AtsakytiPanaikinti
  4. ech, uzjauciu del prarastu nuotrauku :/ visgi, labai grazios nuotraukos :) LA dangus ir tos merginos idegis patys geriausi!

    AtsakytiPanaikinti

;**