2012 m. gegužės 13 d., sekmadienis

be the change that you wish to see in the world

Niekada nemaniau, kad mane gali kas nors taip įkvėpti. Visuomet turėdavau tai vieną, tai kitą įkvėpėją, dažniausiai tai būdavo kokia nors mergina, o šį kart...tai vaikinas. Pažįstamas vaikinas, vos keliais metais už mane vyresnis. Ir tai tikrai nėra meilė, galbūt tik mažytis mažytis susižavėjimas. Tačiau jo asmenybė, elgesys, visa kita. Tai tokia beprotiškai įkvepianti asmenybė. Niekada nemaniau, kad tokios vaikino savybės gali mane taip įkvėpti ir pačią stipriai pakeisti. Per trumpą laiką labai pasikeitė mano pačios asmenybė, vidinė būsena. Buvau pamiršusi fortepijoną, vėl jį iš naujo atradau. Atradau iš naujo piešimą, rašymą, net muziką.. Mokytis pradėjau su tokiu dideliu užsidegimu. Galvoje sukasi tiek daug naujų, neįgyvendintų minčių. Pradėjo rūpėti visiškai kiti dalykai, atsirado naujos vertybės ir norai. Iš naujo pradedu pažinti save. Nežinau kada paskutinį kart jaučiausi taip... Net nemoku apsakyti kaip, tiesiog visiškai kitaip. Ir visa tai dėl paprasto vaikino. Tiksliau, kitiems galbūt visiškai paprasto, man - milžiniško įkvėpėjo. Iš pažiūros lyg ir nieko ypatingo jame nėra, bet nežinau, kažkas nerealiai jame žavi. Galbūt jums gali pasirodyti tai kaip įsimylėjimas, tačiau ne. Puikiai žinau, kad ne. Džiaugiuosi, kad pažinau tokį žmogų, kurio kiekvienas žodis, kiekvienas veiksmas mane įkvepia eiti toliau ir toliau, daryti, galvoti naujai. Niekada niekada nenoriu prarasti šito jausmo...



























6 komentarai:

  1. Visada dziugu, kai atsiranda zmogus, vedantis i teisinga kelia :)) Manau, zinau kaip jautiesi :) + nuostabios nuotraukos kaip visada!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vat būtent,džiugu,kad tave veda į teisingą kelią ir tai tau pačiai patinka ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tavo įrašas mane sužavėjo!
    Super :)
    Ištikrųjų labai norėčiau su tavim pabendrauti, atrodo esi begalo šauni :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Your web looks absolutely gorgeous. I was thinking to follow each other. Tell me what you think :X

    Regards!

    FashionSpot.ro

    AtsakytiPanaikinti

;**